پیام تسلیت دکتر سید مهدی الدین امینی به مناسب شهادت سردار قاسم سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَلَا تَقُولُوا لِمَن یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَٰکِن لَّا تَشْعُرُونَ
ﻭ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﻣﻰ  ﺷﻮﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﻧﮕﻮﻳﻴﺪ ، ﺑﻠﻜﻪ [ ﺩﺭ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﺮﺯﺥ ] ﺩﺍﺭﺍﻱ ﺣﻴﺎﺕ ﺍﻧﺪ ، ﻭﻟﻲ ﺷﻤﺎ [ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺁﻥ ﺣﻴﺎﺕ ﺭﺍ ] ﺩﺭﻙ ﻧﻤﻰ  ﻛﻨﻴﺪ .(١٥٤) 

الله متعال در جای دیگر می فرماید
کُتِبَ عَلَیْکُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ کُرْهٌ لَّکُمْ وَعَسَىٰ أَن تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَّکُمْ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّکُمْ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ
ﺟﻨﮓ [ ﺑﺎ ﺩﺷﻤﻦ ] ﺑﺮ ﺷﻤﺎ ﻣﻘﺮّﺭ ﻭ ﻟﺎﺯم ﺷﺪﻩ ، ﻭ ﺣﺎﻝ ﺁﻧﻜﻪ ﺑﺮﺍﻳﺘﺎﻥ ﻧﺎﺧﻮﺷﺎﻳﻨﺪ ﺍﺳﺖ . ﻭ ﺑﺴﺎ ﭼﻴﺰﻱ ﺭﺍ ﺧﻮﺵ ﻧﺪﺍﺭﻳﺪ ﻭ ﺁﻥ ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻤﺎ ﺧﻴﺮ ﺍﺳﺖ ، ﻭﺑﺴﺎ ﭼﻴﺰﻱ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻳﺪ ﻭ ﺁﻥ ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻤﺎ ﺑﺪ ﺍﺳﺖ ; ﻭﺧﺪﺍ [ﻣﺼﻠﺤﺖ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﺍﻣﻮﺭ] ﻣﻰ  ﺩﺍﻧﺪ ﻭ ﺷﻤﺎ ﻧﻤﻰ  ﺩﺍﻧﻴﺪ .(٢١٦) 
واقعاً دنیا برای مرد بزرگی چون قاسم سلیمانی جای کوچکی بود. یقین دارم با بینش او دنیا قفسی بیش نبود فارغ از تفکر الهی و شیدایی او.
بر اساس ظواهر و حوادث، جنایات آمریکای جنایتکار و اذناب داخلی او، اسلام، تشیع و به ویژه منطقه غرب آسیا را نیازمند یک آگاهی بزرگ کرده بود و این حادثه فقط و فقط در تراز شهادت این سردار جهان اسلام بود.
تنها و تنها فقط شهادت قاسم و مهدی می توانست دل دوستان حسین بن علی (سیدااشهدا) علیه سلام را تکان دهد. خون دو مرد بزرگ جهاد و شهادت در فرودگاه و پایتخت عراق مى بایست به هم بیامیزد تا به قول آن شهید بزرگوار شهادت آنها خورشید آگاهی بخشی به تمام جهان زاده و باعث وحدت هرچه بیشتر عراق و ایران، جامعه بزرگ تشیع و اسلام وسیع در عالم  باشد.اگر آمریکای جنایتکار و صهیونیست خبیث در یک روز یک میلیون نفر را به شهادت می رساندند نمی توانست این اثر بزرگ را بر جای بگذارد چرا که امام شهیدان  فرمود بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.
 حتماً و حتماً در تقدیرات خداوند بزرگ ثبات ایران و عراق و تهییج افکار عمومی منطقه و گاهی مسلمانان از جنایت آمریکا نیازمند دو خون خالص و پاک بود که بتواند با ارائه زندگی صالح و سالم آنان الگوی هزاران قاسم و مهدی باشد. اینجانب فارغ از این غم جانکاه که بعد از رحلت امام راحل قلبم را تحت فشار شدید قرار داده، میدانم و می بینم که شهادت این شاهدان و مظلومان و سرداران چه اثر بزرگی در جهان اسلام خواهد گذاشت.
 ما منتظر انتقام بزرگ خداوند از آمریکا و همدستانش خواهیم بود.
فرزند کوچک ایران اسلامى و 
دانش آموخته مکتب حسین
سید مهدى الدین امینى

  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/10/13
  • تعداد مشاهده : 1952 بار