با توجه به نوسانات موجود در قیمت جهانی نفت و پایانپذیر بودن این منبع زیرزمینی، صنعت دارو یکی از بخشهای جذاب سرمایهگذاری در حوزه تجارت درون صنعت محسوب میشود. تجارت درون صنعت به صادرات و واردات همزمان گروه کالاهای مشابه اطلاق میشود و در نتیجه تمایز محصول در بازارهای رقابت ناقص و وجود صرفههای ناشی از مقیاس بروز میکند. در صنعت دارو مدیران بازاریابی و فروش با حجم انبوهی از دادههای فروش شرکتهای پخش، به داروخانههای مشتری خود مواجهاند. یکی از روشهایی که به آنان در کنترل وضعیت بازار، رقابت با سایر رقبا، برنامهریزی هر چه بهتر برای افزایش فروش محصولات خود و در نتیجه هدفمندکردن فعالیتهای بازاریابی کمک خواهد کرد، آگاهی از بخشبندیهای مختلف مشتریان و سیاستگذاری بازاریابی و فروش برمبنای آن خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با راه های زیر با ما در ارتباط باشید تلفن مستقیم مجری دوره: 02122830222 سایر خطوط: 02126148208 02122804518 داخلی های 108 و 116 آدرس اینستاگرام : iuim.ir@ آدرس ایمیل : training@iuim.ir
کد : 110104
تعداد جلسات : 4جلسه
مدت دوره : 16:00ساعت
شروع : 1402/04/13
پایان : 1402/05/03
نوع دوره : حضوري
کد : 110103
تعداد جلسات : 2جلسه
شروع : 1402/04/12
پایان : 1402/05/02
کد : 110101
مدت دوره : 08:00ساعت
شروع : 1402/04/18
پایان : 1402/04/25