با توجه به نوسانات موجود در قیمت جهانی نفت و پایانپذیر بودن این منبع زیرزمینی، صنعت دارو یکی از بخشهای جذاب سرمایهگذاری در حوزه تجارت درون صنعت محسوب میشود. تجارت درون صنعت به صادرات و واردات همزمان گروه کالاهای مشابه اطلاق میشود و در نتیجه تمایز محصول در بازارهای رقابت ناقص و وجود صرفههای ناشی از مقیاس بروز میکند. در صنعت دارو مدیران بازاریابی و فروش با حجم انبوهی از دادههای فروش شرکتهای پخش، به داروخانههای مشتری خود مواجهاند. یکی از روشهایی که به آنان در کنترل وضعیت بازار، رقابت با سایر رقبا، برنامهریزی هر چه بهتر برای افزایش فروش محصولات خود و در نتیجه هدفمندکردن فعالیتهای بازاریابی کمک خواهد کرد، آگاهی از بخشبندیهای مختلف مشتریان و سیاستگذاری بازاریابی و فروش برمبنای آن خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با راه های زیر با ما در ارتباط باشید تلفن مستقیم مجری دوره: 02122830222 سایر خطوط: 02126148208 02122804518 داخلی های 108 و 116 آدرس اینستاگرام : iuim.ir@ آدرس ایمیل : training@iuim.ir
کد : 110120
تعداد جلسات : 4جلسه
مدت دوره : 16:00ساعت
شروع : 1402/07/21
پایان : 1402/08/12
نوع دوره : حضوري
کد : 110119
تعداد جلسات : 8جلسه
مدت دوره : 32:00ساعت
شروع : 1402/08/20
پایان : 1402/10/09
کد : 110118
تعداد جلسات : 2جلسه
مدت دوره : 08:00ساعت
شروع : 1402/08/15
پایان : 1402/08/22
کد : 110117
شروع : 1402/08/18
پایان : 1402/09/09
کد : 110116
شروع : 1402/08/26
پایان : 1402/09/17
کد : 110115
شروع : 1402/09/22
پایان : 1402/09/29
کد : 110114
شروع : 1402/09/18
پایان : 1402/09/25
کد : 110113
شروع : 1402/09/21
پایان : 1402/09/28
کد : 110112
تعداد جلسات : 1جلسه
مدت دوره : 04:00ساعت
شروع : 1402/09/29
کد : 110111
شروع : 1402/09/24
پایان : 1402/09/24
کد : 110110
شروع : 1402/09/02
کد : 110109
کد : 110108
شروع : 1402/09/30
پایان : 1402/09/30
کد : 110107
شروع : 1402/09/12
پایان : 1402/09/19
کد : 110106
شروع : 1402/09/06
پایان : 1402/09/27