انعقاد تفاهم‌نامه همکاریهای آموزشی، پژوهشی، تجاری سازی و فناوری فیمابین دانشگاه صنایع و معادن ایران و شرکت ایران ارقام

بنا به گزارش روابط عمومی در تاریخ  1401/02/28 تفاهم‌نامه همکاریهای آموزشی، پژوهشی، تجاری سازی و فناوری فیمابین دانشگاه صنایع و معادن ایران و شرکت ایران ارقام منعقد گردید. 

در طی این جلسه اقای دکتر کورش منتظری (مدیرعامل شرکت ایران ارقام) با بیان ظرفیت‌های گسترده  شرکت، حوزه‌های کاری پیش رو و مؤثر در شرایط کنونی را معرفی و در خصوص مجوز نگهداری و خدمات پس از فروش انواع موبایل و تبلت و گارانتی این محصولات به بحث و معرفی شرکت در این بخش پرداختند. از  تمایل شرکت ایران ارقام در حوزه آموزش و ارائه خدمات در زمینه مخابرات، دیتا سنتری و تجهیزات سخن به میان آوردند و به بیان این مسئله پرداختند که ارائه این خدمات طی دو پروپوزال فنی و بازرگانی قابل تنظیم است و همچنین در پروژهای مدنظر دانشگاه صنایع  و معادن ایران که نیازمند  به طراحی و تفکر داشته باشد، بخصوص در زمینه مخابرات، فین‌تک و حوزه‌های کاری مرتبط با فناوری، شرکت ایران ارقام آمادگی لازم جهت ارائه خدمات و همکاری را داراست.

در ادامه اقای دکتر سید علیرضا شجاعی (سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران ) با درنظرداشتن مباحثی ورای صورت آموزش MBA و DBA و POST DBA به بیان ظرفیت‌های بسیار مطلوب بنگاه‌ها به جهت سخت‌افزاری پرداختند و در سایه این ظرفیت‌ها مباحث روز کشور در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان و تأمین مالی زنجیره‌ای به تمرکز دانشگاه صنایع و معادن بر روی فناوری اشاره کردند. ایشان با درنظرداشتن احیای بنگاه‌ها، به اهمیت تقسیم‌کار بین استان‌ها و امکان‌سنجی این موضوع که بنگاه در کجای مسیر قرار گرفته و دارای چه مشکللاتی است پرداخته است و اینکه دانشگاه صنایع و معادن به‌طورجدی در نظر دارد تا وارد حوزه فناوری شود و در این زمینه باید کارهایی نوآورانه انجام شود و نگاه نظارتی کمتر صورت پذیرد. 

در انتهای جلسه از محصولات و فعالیت های شرکت ایران ارقام نیز بازدید به‌عمل آمد.

  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 3
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1401/03/05
  • تعداد مشاهده : 726 بار