برگزاری مراسم گرامیداشت مقام استاد و دومین گردهمایی فارغ التحصیلان دانشگاه صنایع و معادن ایران

روز پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 مراسم گرامیداشت مقام استاد و دومین گردهمایی فارغ التحصیلان دانشگاه صنایع و معادن ایران با حضور اساتید و دانش آموختگان در سالن همایش این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای مراسم سید علیرضا شجاعی سرپرست دانشگاه گزارشی از عملکرد یکساله خود را ارائه نمودند. در این مراسم دکتر سید محمد موسوی معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، دکتر تقی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، دکتر حسین سلاح ورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و دانش آموخته دانشگاه، خانم دکتر شمس السادات زاهدی مدرس برجسته دانشگاه، دکتر حسین گرفنی رئیس انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه و .... حضور داشتند که در انتهای مراسم از کلیه اساتید محترم و معزز این دانشگاه بخاطر همکاری و همراهی در کلیه امور دانشگاه، تجلیل و قدردانی گردید.

گفتنی است مراسم از طریق آپارات نیز برای اساتید و دانش آموختگان 12 مرکز استانی بصورت زنده پخش میشد.

ارائه عملکرد دانشگاه در سال 1401 توسط دکتر شجاعیارائه عملکرد دانشگاه در سال 1401 توسط دکتر شجاعی
 

دکتر حسین گرفنی:  رئیس انجمن فارغ التحصیلان و  دانش­ آموختگان دانشگاه صنایع و معادن ایران

در این مراسم در راستای تقدیر از مقام شامخ استاد و معلم سخنانی را ارائه کردند و ضمن اشاره به فعالیت های یکساله انجمن فارغ التحصیلان خواستار همراهی دانش آموختگان با دانشگاه در راستای تحقق اهداف آموزشی و پژوهشی شدند.

سخنرانی آقای گرفنی حسین انجمن فارغ التحصیلان و  دانش آموختگان دانشگاه صنایع و معادن ایران سخنرانی آقای گرفنی حسین انجمن فارغ التحصیلان و  دانش آموختگان دانشگاه صنایع و معادن ایران

دکتر محمدرضا نوتاش: مدرس دانشگاه صنایع و معادن ایران و عضو کمیسیون دائمی دانشگاه، ضمن ابراز رضایت از برگزاری چنین مراسم هایی اشاره به تاریخچه و رسالت اصلی و هدف از تاسیس دانشگاه، یادی از دکتر محلوجی وزیر سابق معادن و فلزات که پایه گذار این دانشگاه بودند، نمودند.

سخنرانی دکتر نوتاش مدرس دانشگاه صنایع و معادن ایرانمراسم تجلیل از دکتر نوتاش مدرس دانشگاه صنایع و معادن ایران

دکتر حسین سلاح ورزی: نائیب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و دانش-آموخته دانشگاه صنایع و معادن ایران

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اساتید حاضر در گردهمایی به موضوع اقتصاد دانش بنیان اشاره نمود و بیان کرد که موضوع تقسیم کار تخصصی و صرفه ناشی از مقیاس در سرمایه گذاری برای توسعه دانش و فناوری، موتور محرکه اصلی تولید ثروت است.

دکتر هوشنگ عزتی امینی:  دانش آموخته دانشگاه صنایع و معادن ایران

نقش تاثیرگذار مدل های ذهنی به عنوان یکی از ارکان سازمان های یادگیرنده در حکمرانی و مدیریت، همواره محور بحث های مدیریت در سازمان ها بوده است.

سخنرانی دانش آموختگان دانشگاه صنایع و معادن ایرانسخنرانی دانش آموختگان دانشگاه صنایع و معادن ایران

دکتر رضا تقی پور: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده مردم شریف ری، اسلامشهر، تهران و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی

در دومین گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه صنایع و معادن ایران، در باب حکمرانی داده و کاهش تهدیدهای حوزه سایبری بیان نمودند که شبکه ملی اطلاعات به‌نوعی مهم‌ترین اولویت حاضر فضای مجازی کشور در نظر گرفته شده و بر اساس نظر کارشناسان، بیشترین تهدید و ضعف کشور در حوزه خدمات پایه و کاربردی شبکه ملی نظیر موتور جست‌وجو است.

سخنرانی دکتر رضا تقی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در دومین گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه صنایع و معادن ایرانسخنرانی دکتر رضا تقی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در دومین گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه صنایع و معادن ایران
لینک کوتاه خبر:https://b2n.ir/x15077
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1402/02/16
  • تعداد مشاهده : 509 بار