با سخنرانی سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران برگزار میشود؛ وبینار مدلی برای فرهنگ‌سازی و تبیین الگوی ذهنی حکمرانی نوین صندوق توسعه ملی

صندوق توسعه ملی وبینار "مدلی برای فرهنگ‌سازی و تبیین الگوی ذهنی حکمرانی نوین صندوق توسعه ملی" را با سخنرانی سید علیرضا شجاعی، سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران، برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، سی و چهارمین وبینار علمی-آموزشی صندوق توسعه ملی، دوشنبه 22 خرداد  1402 ساعت 14 تا 16 به صورت برخط برگزار می‌شود.

در این وبینار، سید علیرضا شجاعی سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران و مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت، به تأثیر فرهنگ‌سازی رسانه‌ای در حفظ منابع ملی در صندوق توسعه ملی پرداخته و  مدلی برای فرهنگ‌سازی و تبیین الگوی ذهنی حکمرانی نوین صندوق توسعه ملی با نگاه به ذینفعان صندوق ارائه می دهد.

شجاعی عضو هیأت مدیره شورای انجمن های علمی ایران، نایب رئیس انجمن کارآفرینی کسب و کارهای نوین ایران و عضو هیأت مدیره انجمن مهندسی صنایع ایران است.

وی سوابقی همچون سخنگو و معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ عضو هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران؛ عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران و تهران؛ عضو هیأت مدیره و معاون آموزش سازمان مدیریت صنعتی؛ مشاور وزیر، سخنگو و مدیرکل روابط عمومی وزارت بازرگانی را در کارنامه کاری خود دارد.  

علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار، روز دوشنبه 22 خرداد، ساعت 14 به نشانی scvm.ndf.ir  مراجعه کنند.

شایان ذکر است؛ وبینارهای علمی-آموزشی صندوق توسعه ملی، هر دوشنبه برگزار می‌شود.

لینک خبرhttps://iuim.ir/-news/newsid/518/وبینار-مدلی-برای-فرهنگ‌سازی-و-تبیین-الگوی-ذهنی-حکمرانی-نوین
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 4
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1402/03/21
  • تعداد مشاهده : 222 بار