دانشگاه صنایع و معادن ایران برگزار می کند؛ طراحی و اجرای دوره MBA فرانچایز (نشان سپاری تجاری) برای اولین بار در کشور

با هدف توسعه و توانمند سازی سرمایه انسانی کسب و کارها نسبت به موضوع فرانچایز، و با همت دانشگاه صنایع و معادن ایران و هماهنگی انجام شده در اجرای مفاد تفاهم نامه فی مابین این دانشگاه و انجمن فرانچایز ایران، اولین دوره MBA فرانچایز برگزار می‌شود.

کارشناسان بر این باورند که صنعت فرانچایز ایران به عنوان صنعتی نوین با تکیه بر منابع نقدینگی خرد و مردمی از ظرفیتی بسیار مناسب در حوزه های مختلف اقتصادی و تجاری برای ایجاد نیم میلیون فرصت شغلی پایدار درکشور برخوردار است و می‌تواند یک میلیارد دلار ارز را به اقتصاد کشور تزریق کند.

صنعت فرانچایز در کاهش هزینه‌ها به خصوص هزینه تبلیغات برای کسب و کارهای گوناگون نقش داشته و زمان رسیدن کسب و کارهای ایرانی به بازارهای ملی و بین المللی و توسعه پایدار آنها را تسریع می‌کند.

ورود به این صنعت نیازمند آگاهی و تسلط به موضوعات مختلف در حوزه قوانین و مقررات، مسایل حقوقی، داوری، قراردادها و سایر موارد مرتبط با فرانچایز است.

با توجه به اهمیت موضوع فرانچایز در حال و آینده کسب وکارها و لزوم شناخت درست آن توسط مدیران بنگاه های صنعتی و معدنی، همچنین پرورش متخصصانی در این زمینه، در حاشیه مراسم سی‌امین سال تاسیس دانشگاه دانشگاه صنایع و معادن ایران، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین این دانشگاه و انجمن فرانچایز ایران منعقد شد.

SnowSnowSnow

هدف از این تفاهم نامه، همکاری در زمینه‌های علمی - پژوهشی مرتبط با فناوری‌های نوین، فعالیت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه در حوزه فرانچایز (نشان سپاری تجاری) برای رفع نیازهای بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری در راستای انقلاب صنعتی نسل (۴)، هوشمندسازی و تربیت متخصصان و مدیران صنعتی و معدنی و اجرای دوره‌های آموزشی و ...، با در نظر گرفتن کلیه امکانات و اختیارات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص آنان اعلام شده است. در این تفاهم نامه مقرر شده که برای اولین بار دوره MBA فرانچایز در کشور در دانشگاه صنایع و معادن ایران برگزار شود.

لازم به توضیح است افرادی که تمایل به ثبت نام در دوره دارند میتوانند با شماره تلفن 22830222 تماس حاصل فرمایند.

  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 1
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1402/04/25
  • تعداد مشاهده : 558 بار