با بازدید از یک واحد صنعتی دانش بنیان؛ تورهای صنعتی-آموزشی دانشگاه صنایع و معادن ایران کلید خورد-(گزارش تصویری)

در راستای تحقق یکی از اهداف اصلی تعلیم و تربیت دانشگاهی که همانا آشنایی دانشجویان با صنعت و کارهای اجرایی است، گروهی از دانشجویان مقاطع مختلف برای بازدید از کارخانه شرکت مهندسی بدر سیستم اعزام شدند.

تعدادی از مدیران و دانش پذیران دانشگاه صنایع و معادن ایران در اولین گام اجرایی شدن تفاهم نامه اخیر دانشگاه با کانون طراحی مهندسی و طراحی مونتاژ ایران، بر اساس هماهنگی به عمل آمده، 29 تیرماه از شرکت مهندسی بدر سیستم که یک شرکت دانش بنیان و عضو کانون است در شهرک صنعتی صفادشت کرج بازدید کردند.

توجه ویژه به تدوین دانش فنی در ایران، به عنوان راهکار جایگزین برای روش خرید دانش فنی آماده از کشورهای دیگر، از اصلی ترین ویژگی های شرکت مهندسی بدر سیستم می باشد.

یکی از بازدیدکنندگان گفت: واقعاً تحت تأثیر راه حل های نوآورانه و حرفه ای بودن شرکت مهندسی بدر سیستم قرار گرفتم. آنها یک شرکت مهندسی پیشرو و متخصص در تولید قطعات پیچیده هستند. از لحظه ای که وارد دفتر آنها شدم، مشخص بود که آنها برتری و رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهند. در طی بازدیدم، این فرصت را داشتم که با تیم با استعداد آنها متشکل از مهندسان و متخصصان که تخصص و فداکاری استثنایی از خود نشان دادند، ملاقات کنم. درک عمیق آنها از روندهای صنعت و فناوری های پیشرفته در کارشان مشهود بود. آنها رویکردی مبتنی بر جزئیات و مشارکتی دارند و اطمینان حاصل می کنند که راه حل هایی با کیفیت بالا و متناسب با نیازهای خاص مشتریان خود ارائه می دهند. چیزی که بیش از همه برای من متمایز بود تعهد آنها به نوآوری بود. شرکت مهندسی بدر سیستم به طور مداوم به دنبال راه های جدید برای بهبود فرآیندها و افزایش کارایی است. توانایی آنها در تفکر خارج از چارچوب و ارائه راه حل های منحصر به فرد و آینده نگر واقعا ستودنی است.

لینک خبرhttps://iuim.ir/-news/newsid/547/
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 1
    • 2
  • تاریخ انتشار : 1402/05/12
  • تعداد مشاهده : 280 بار